آ
-
آکویناس
بررسی تطبیقی زیباییشناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
آگوستین
بررسی تطبیقی زیباییشناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
آینده معنوی و فرهنگی
اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
ا
-
ائلدار میکاییل زاده
تحلیل فرش تصویری «سه پیامبر» ائلدار میکائیل زاده (بر اساس روش آیکونولوژی آروین پانوفسکی) [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 5-28]
-
اثر سینمایی
مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
احسنالکبار
نمود بصری و جایگاه زن در نگارههای نسخه احسنالکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
ادبیات تطبیقی
بررسی تطبیقی عرفان مولوی و جبران خلیل جبران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
اسناد بینالمللی ناظر بر نمایش
ارزیابی مقایسهای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بینالمللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
-
اصل اسلیمی
مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
-
اصول
تبیین وجوه زیباییشناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رسالههای خوشنویسی سدهی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
افلوطین
بررسی تطبیقی زیباییشناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
اکبر نامه
نمادهای تصویری «فرّ» در نگارههای شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
امام علی (ع)
بررسی تطبیقی سیمای دنیا در نهج البلاغه و آثار خواجوی کرمانی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
انقلاب
بررسی میزان انعکاس مضامین مهدوی در شعرای قبل و بعد از انقلاب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 61-80]
ب
-
بازنمائی
تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
-
بازی
عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
بازی مرکب
بازی مرکب: هجویهای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
-
بازی مرکب
تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]
-
بطن
تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
پ
-
پردۀ جهل
تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]
-
پژوهشهای سدۀ اخیر
مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
-
پل ریکور
عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
پهلوی دوم
حقوق فرهنگی و سیاستهای فرهنگی در سینمای دوره پهلویِ دوم [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 185-216]
ت
-
تأویل
تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
تأویل
عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
-
تحلیل مضمون
تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
-
تخصیص
عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
تراضی
بازی مرکب: هجویهای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
-
ترنسمدرنیسم
اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
-
تشبیب
واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
-
تعلیق تعقیب
بازتاب نهادِ «معامله اتهام» در سینمای جناییِ امریکا [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 113-128]
-
تعیین پدیدآورنده
مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
تغزّل
واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
-
تهییج شهوت
واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
-
توماس هابز
تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]
ج
-
جان لاک
تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]
-
جبران خلیل جبران
بررسی تطبیقی عرفان مولوی و جبران خلیل جبران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
ح
-
حرکت حبی
هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
حقوق بشر
بازی مرکب: هجویهای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
-
حقوق سینما
«این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
حقوق فرهنگی
حقوق فرهنگی و سیاستهای فرهنگی در سینمای دوره پهلویِ دوم [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 185-216]
-
حقوق مالکیت فکری
مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
حقوق ممیّزی
«این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
حقیقت
بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]
خ
-
خواجوی کرمانی
بررسی تطبیقی سیمای دنیا در نهج البلاغه و آثار خواجوی کرمانی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
خوشنویسی
بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
-
خوشنویسی
تبیین وجوه زیباییشناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رسالههای خوشنویسی سدهی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
د
-
دادستانی
بازتاب نهادِ «معامله اتهام» در سینمای جناییِ امریکا [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 113-128]
-
داستان آدم(ع)
تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
دنیا
بررسی تطبیقی سیمای دنیا در نهج البلاغه و آثار خواجوی کرمانی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
دوره صفوی
نمود بصری و جایگاه زن در نگارههای نسخه احسنالکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
دیونوسیوس
بررسی تطبیقی زیباییشناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
ر
-
رسانهها
ارزیابی مقایسهای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بینالمللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
ز
-
زبان نمادین
تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
زیباییشناسی
بررسی تطبیقی زیباییشناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
زیباییشناسی
تبیین وجوه زیباییشناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رسالههای خوشنویسی سدهی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
زیبایی شناسی
بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]
س
-
ساختار معنایی
تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
-
سرمایهداری
بازی مرکب: هجویهای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
-
سیاست فرهنگی
حقوق فرهنگی و سیاستهای فرهنگی در سینمای دوره پهلویِ دوم [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 185-216]
-
سینما
حقوق فرهنگی و سیاستهای فرهنگی در سینمای دوره پهلویِ دوم [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 185-216]
-
سینمای خانگی
ارزیابی مقایسهای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بینالمللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
ش
-
شاهنامه طهماسبی
نمادهای تصویری «فرّ» در نگارههای شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
شعر
بررسی میزان انعکاس مضامین مهدوی در شعرای قبل و بعد از انقلاب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 61-80]
-
شمایل نگاری زن
نمود بصری و جایگاه زن در نگارههای نسخه احسنالکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
ص
-
صدر المتالهین
بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]
ع
-
عدالت اجتماعی
بازی مرکب: هجویهای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
-
عرفان اسلامی
بررسی تطبیقی عرفان مولوی و جبران خلیل جبران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
عشق
عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
ف
-
فرش آذربایجان
تحلیل فرش تصویری «سه پیامبر» ائلدار میکائیل زاده (بر اساس روش آیکونولوژی آروین پانوفسکی) [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 5-28]
-
فرم
تبیین وجوه زیباییشناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رسالههای خوشنویسی سدهی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
فیلم ثور
اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
-
فیلم قهرمان
تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
ق
-
قالیچه تصویری
تحلیل فرش تصویری «سه پیامبر» ائلدار میکائیل زاده (بر اساس روش آیکونولوژی آروین پانوفسکی) [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 5-28]
-
قبول مجرمیت
بازتاب نهادِ «معامله اتهام» در سینمای جناییِ امریکا [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 113-128]
-
قرآن
بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
-
قرارداد اجتماعی
بازی مرکب: هجویهای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
-
قواعد سیّال
تبیین وجوه زیباییشناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رسالههای خوشنویسی سدهی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
قوس صعود
هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
قوس نزول
هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
ک
-
کُپی-رایت
مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
کتیبههای قرآنی
بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
-
کلید واژهها: جامی
هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
کلید واژهها: منجی
بررسی میزان انعکاس مضامین مهدوی در شعرای قبل و بعد از انقلاب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 61-80]
ل
-
لهو
واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
م
-
مالک نخستین
مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
ماوراءالطبیعه
اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
-
مبانی تفاسیر عرفانی
تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
متون تاریخی
مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
-
مطالعۀ تطبیقی
مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
-
معامله اتهام
بازتاب نهادِ «معامله اتهام» در سینمای جناییِ امریکا [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 113-128]
-
معنویت و زیبایی
بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
-
مقررات سینمایی
ارزیابی مقایسهای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بینالمللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
-
ممیّزی
«این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
ممیّزی هنری
«این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
موعود
بررسی میزان انعکاس مضامین مهدوی در شعرای قبل و بعد از انقلاب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 61-80]
-
مولانا
بررسی تطبیقی عرفان مولوی و جبران خلیل جبران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
ن
-
نسیب
واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
-
نشانهشناسی
تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
-
نظارت بر آثار نمایشی
ارزیابی مقایسهای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بینالمللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
-
نظارت حقوقی بر نمایش در ایران
ارزیابی مقایسهای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بینالمللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
-
نقاشی گورکانیان هند
نمادهای تصویری «فرّ» در نگارههای شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
نگارگری
نمود بصری و جایگاه زن در نگارههای نسخه احسنالکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
نگارگری صفوی
نمادهای تصویری «فرّ» در نگارههای شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
نهج البلاغه
بررسی تطبیقی سیمای دنیا در نهج البلاغه و آثار خواجوی کرمانی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
نور
بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
و
-
واژگان کلیدی: فرّ
نمادهای تصویری «فرّ» در نگارههای شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
«این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
وضع طبیعی
تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]
ه
-
هنر
بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
هنر
هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
هنر ایرانی ـ اسلامی
مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
-
هنر دینی
تحلیل فرش تصویری «سه پیامبر» ائلدار میکائیل زاده (بر اساس روش آیکونولوژی آروین پانوفسکی) [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 5-28]
-
هنر شیعی
نمود بصری و جایگاه زن در نگارههای نسخه احسنالکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
-
هیدگر
بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد