آ

  • آکویناس بررسی تطبیقی زیبایی‌شناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • آگوستین بررسی تطبیقی زیبایی‌شناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • آینده معنوی و فرهنگی اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]

ا

  • ائلدار میکاییل زاده تحلیل فرش‌ تصویری «سه پیامبر» ائلدار میکائیل زاده (بر اساس روش آیکونولوژی آروین پانوفسکی) [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 5-28]
  • اثر سینمایی مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • احسن‌الکبار نمود بصری و جایگاه زن در نگاره‌های نسخه احسن‌الکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • ادبیات تطبیقی بررسی تطبیقی عرفان مولوی و جبران خلیل جبران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • اسناد بین‌المللی ناظر بر نمایش ارزیابی مقایسه‌ای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بین‌المللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
  • اصل اسلیمی مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
  • اصول تبیین وجوه زیبایی‌شناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رساله‌های خوشنویسی سده‌ی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • افلوطین بررسی تطبیقی زیبایی‌شناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • اکبر نامه نمادهای تصویری «فرّ» در نگاره‌های شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • امام علی (ع) بررسی تطبیقی سیمای دنیا در نهج البلاغه و آثار خواجوی کرمانی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • انقلاب بررسی میزان انعکاس مضامین مهدوی در شعرای قبل و بعد از انقلاب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 61-80]

ب

  • بازنمائی تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
  • بازی عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • بازی مرکب بازی مرکب: هجویه‌ای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
  • بازی مرکب تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]
  • بطن تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]

پ

  • پردۀ جهل تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]
  • پژوهش‌های سدۀ اخیر مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
  • پل ریکور عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • پهلوی دوم حقوق فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی در سینمای دوره پهلویِ دوم [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 185-216]

ت

  • تأویل تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • تأویل عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • تحلیل گفتمان انتقادی اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
  • تحلیل مضمون تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
  • تخصیص عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • تراضی بازی مرکب: هجویه‌ای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
  • ترنس‌مدرنیسم اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
  • تشبیب واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
  • تعلیق تعقیب بازتاب نهادِ «معامله اتهام» در سینمای جناییِ امریکا [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 113-128]
  • تعیین پدیدآورنده مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • تغزّل واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
  • تهییج شهوت واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
  • توماس هابز تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]

ج

  • جان لاک تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]
  • جبران خلیل جبران بررسی تطبیقی عرفان مولوی و جبران خلیل جبران [دوره 1401، شماره 22، 1401]

ح

  • حرکت حبی هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • حقوق بشر بازی مرکب: هجویه‌ای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
  • حقوق سینما «این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • حقوق فرهنگی حقوق فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی در سینمای دوره پهلویِ دوم [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 185-216]
  • حقوق مالکیت فکری مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • حقوق ممیّزی «این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • حقیقت بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]

خ

  • خواجوی کرمانی بررسی تطبیقی سیمای دنیا در نهج البلاغه و آثار خواجوی کرمانی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • خوشنویسی بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
  • خوشنویسی‌ تبیین وجوه زیبایی‌شناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رساله‌های خوشنویسی سده‌ی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]

د

  • دادستانی بازتاب نهادِ «معامله اتهام» در سینمای جناییِ امریکا [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 113-128]
  • داستان آدم(ع) تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • دنیا بررسی تطبیقی سیمای دنیا در نهج البلاغه و آثار خواجوی کرمانی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • دوره صفوی نمود بصری و جایگاه زن در نگاره‌های نسخه احسن‌الکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • دیونوسیوس بررسی تطبیقی زیبایی‌شناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]

ر

  • رسانه‌ها ارزیابی مقایسه‌ای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بین‌المللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]

ز

  • زبان نمادین تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • زیبایی‌شناسی بررسی تطبیقی زیبایی‌شناسی از نگاه فیلسوفان متأله، با تکیه بر عقاید افلوطین، قدیس آگوستین ، دیونوسیوس و قدیس آکویناس [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • زیبایی‌شناسی تبیین وجوه زیبایی‌شناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رساله‌های خوشنویسی سده‌ی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • زیبایی شناسی بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]

س

  • ساختار معنایی تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
  • سرمایه‌داری بازی مرکب: هجویه‌ای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
  • سیاست فرهنگی حقوق فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی در سینمای دوره پهلویِ دوم [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 185-216]
  • سینما حقوق فرهنگی و سیاست‌های فرهنگی در سینمای دوره پهلویِ دوم [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 185-216]
  • سینمای خانگی ارزیابی مقایسه‌ای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بین‌المللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]

ش

  • شاهنامه طهماسبی نمادهای تصویری «فرّ» در نگاره‌های شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • شعر بررسی میزان انعکاس مضامین مهدوی در شعرای قبل و بعد از انقلاب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 61-80]
  • شمایل نگاری زن نمود بصری و جایگاه زن در نگاره‌های نسخه احسن‌الکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]

ص

  • صدر المتالهین بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]

ع

  • عدالت اجتماعی بازی مرکب: هجویه‌ای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
  • عرفان اسلامی بررسی تطبیقی عرفان مولوی و جبران خلیل جبران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • عشق عشق در تجربۀ عرفانی به مثابه بازی در تجربۀ اثر هنری بر اساس نظریه تخصیص پل ریکور [دوره 1401، شماره 22، 1401]

ف

  • فرش آذربایجان تحلیل فرش‌ تصویری «سه پیامبر» ائلدار میکائیل زاده (بر اساس روش آیکونولوژی آروین پانوفسکی) [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 5-28]
  • فرم تبیین وجوه زیبایی‌شناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رساله‌های خوشنویسی سده‌ی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • فیلم ثور اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
  • فیلم قهرمان تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]

ق

  • قالیچه تصویری تحلیل فرش‌ تصویری «سه پیامبر» ائلدار میکائیل زاده (بر اساس روش آیکونولوژی آروین پانوفسکی) [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 5-28]
  • قبول مجرمیت بازتاب نهادِ «معامله اتهام» در سینمای جناییِ امریکا [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 113-128]
  • قرآن بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
  • قرارداد اجتماعی بازی مرکب: هجویه‌ای بر قرارداد اجتماعی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 129-144]
  • قواعد سیّال تبیین وجوه زیبایی‌شناختیِ قواعد سیّال فرم، در هنر خوشنویسی ( با استناد به رساله‌های خوشنویسی سده‌ی ششم تا یازدهم هجری) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • قوس صعود هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • قوس نزول هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]

ک

  • کُپی-رایت مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • کتیبه‌های قرآنی بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
  • کلید واژه‌ها: جامی هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • کلید واژه‌ها: منجی بررسی میزان انعکاس مضامین مهدوی در شعرای قبل و بعد از انقلاب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 61-80]

ل

  • لهو واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]

م

  • مالک نخستین مطالعه تطبیقی تعیین پدیدآورنده و مالک نخستین در آثار سینمایی از منظر نظام حقوق مالکیت ادبی و هنری [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • ماوراءالطبیعه اخلاق و معنویت در سینما به روایت پارادایم ترنس مدرنیسم (مطالعه موردی: تحلیل گفتمان انتقادی فیلم "ثور") [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 217-240]
  • مبانی تفاسیر عرفانی تحلیل و نقد دیدگاه تفاسیر عرفانی درباره زبان نمادین با تکیه بر داستان حضرت آدم(ع) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • متون تاریخی مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
  • مطالعۀ تطبیقی مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
  • معامله اتهام بازتاب نهادِ «معامله اتهام» در سینمای جناییِ امریکا [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 113-128]
  • معنویت و زیبایی بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]
  • مقررات سینمایی ارزیابی مقایسه‌ای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بین‌المللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
  • ممیّزی «این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • ممیّزی هنری «این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • موعود بررسی میزان انعکاس مضامین مهدوی در شعرای قبل و بعد از انقلاب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 61-80]
  • مولانا بررسی تطبیقی عرفان مولوی و جبران خلیل جبران [دوره 1401، شماره 22، 1401]

ن

  • نسیب واکاوی حکم تشبیب از منظر فقه شیعه [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 241-254]
  • نشانه‌شناسی تحلیل مضامین اخلاقی، سیاسی و حقوقی در فیلم «قهرمان» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 145-168]
  • نظارت بر آثار نمایشی ارزیابی مقایسه‌ای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بین‌المللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
  • نظارت حقوقی بر نمایش در ایران ارزیابی مقایسه‌ای نظارت بر محتوایِ آثار نمایشی سینمایِ خانگی در حقوق ایران و اسناد بین‌المللی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 81-112]
  • نقاشی گورکانیان هند نمادهای تصویری «فرّ» در نگاره‌های شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • نگارگری نمود بصری و جایگاه زن در نگاره‌های نسخه احسن‌الکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • نگارگری صفوی نمادهای تصویری «فرّ» در نگاره‌های شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • نهج البلاغه بررسی تطبیقی سیمای دنیا در نهج البلاغه و آثار خواجوی کرمانی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • نور بررسی حکمت آیه نور،درکتیبه های قرآنی درمعماری اسلامی [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 255-278]

و

  • واژگان کلیدی: فرّ نمادهای تصویری «فرّ» در نگاره‌های شاهنامه طهماسبی و اکبر نامه (مطالعه موردی: نگاره بارگاه کیومرث وندامت اکبر در میدان شکار) [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «این فیلم نیست»: ممیّزی هنری سینما در حقوق ایران [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • وضع طبیعی تصویری از وضع طبیعی هابز در بازی مرکب [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 169-184]

ه

  • هنر بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • هنر هنر تبین قوس نزول و قوس صعود در آثار جامی [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • هنر ایرانی ـ اسلامی مطالعۀ تطبیقی «اصل اسلیمی» در «متون تاریخی» با «پژوهش های سدۀ اخیر» [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 29-60]
  • هنر دینی تحلیل فرش‌ تصویری «سه پیامبر» ائلدار میکائیل زاده (بر اساس روش آیکونولوژی آروین پانوفسکی) [دوره 1401، شماره 21، 1401، صفحه 5-28]
  • هنر شیعی نمود بصری و جایگاه زن در نگاره‌های نسخه احسن‌الکبار کاخ گلستان [دوره 1401، شماره 22، 1401]
  • هیدگر بررسی تطبیقی زیبایی شناسی( درنسبت با حقیقت و هنر) در اندیشه صدرالمتالهین و مارتین هیدگر [دوره 1401، شماره 22، 1401]